Sobreviure editorialment amb èxit després de Harry Potter

L’editorial britànica Bloomsbury ha passat amb nota una nova etapa marcada per la fi de la saga de Harry Potter: només en el primer semestre de l’any ha obtingut un benefici de 4,4 milions d’euros, un 41,6% més que en el mateix període de 2007 (recordar que el juny de 2007 es va llançar el darrer títol de Harry Potter i les relíquies de la mort).

La clau de l’editorial per sobreviure a la fi de la saga (en català a Empúries) ha estat en estalviar en els costos derivats de la distribució, però també s’han compensat amb les vendes al Regne Unit i Alemanya dels dos llibres de Khaled Hosseini Estels al cel i Mil sols esplèndids (en català a Amsterdam llibres).

Però també esperen una nova injecció d’optimisme a partir del 4 de desembre, data en que està prevista la sortida a les llibreries de l’esperada Els contes de Beedle el bard, signada per J.K. Rowling.

[Font: EFE]



Quant a elenaranda

M\’he traslladat a

http://sobrellibres.cat

Si vols contactar-me:
elenaranda (@) gmail (.) com

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.